SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, October 11, 2009

Testimoni EMR Protector BioCerastone



Testimoni Penjimatan Bil Elektrik Sebulan

1. Di Kuala Lumpur, Rumah sebulan RM 170 sebab dijadikan ofis. Selepas letak 4 keping pada meter elektrik di luar rumah, bil pada bulan depan hanya RM 70 sahaja dan begitu juga pada bulan ke-2.

2. Di Ipoh, Sebuah kedai makan, sebulan RM 200. Selepas letak sekeping pada meter elektrik, pada bulan depan bil turun RM 60 hanya membayar RM 140 sebulan.

3. Di Nibong Tebal, sebuah stesen minyak Mobil, bil letrik pada bulan Ogos RM 3134 tetapi setelah menggunakan 5 keping EMR, bil eletrik pada bulan berikutnya menjadi RM 2761. Ini bermaksud stesen minyak tersebut telah jimat RM 373!! (klik untuk lihat bil elektrik)

4. Di P.Pinang, sebuah restoran Nasi Kandar Daewood yang beroperasi 24 Jam telah menampal 3 keping EMR pada meter dan telah mengekalkan bil eletrik bulan sebelumnya walaupun pertambahan penggunaan alat elektrik mesin pembuatan ais pada bulan seterusnya, yang biasanya akan meningkatkan penggunaan tenaga elektrik. 

Testimoni Penjimatan Minyak Kereta Sehingga 30%

1. Kereta 4WD Toyota Prado dari Ipoh ke KL isi minyak RM 100 jimat RM 50.

2. Kereta BMW 3 series 318i, isi minyak RM 50 tangki penuh separuh, bertolak dari P.Pinang ke Ipoh terlajak sampai ke Simpang Pulai kemudian patah balik ke ipoh dengan kelajuan minimum 140 km/j minyak turun separuh petak pertama sahaja.

3. Kereta Waja, pergi dan balik dari Pulau Pinang ke Damansara & kembali semula ke Pulau Pinang, kos minyak hanya RM 90 sahaja.

4. Motosikal Kris Modenas, ulang-alik dari USM ke Butterworth biasanya penggunaan minyak menunjukkan 3 petak pada meter minyak tetapi setelah menampal sekeping EMR, penggunaan minyak hanya 1 petak.

5. Seorang Mat Despatch biasa isi minyak RM10 pada motosikalnya boleh pergi sejauh 100 km tetapi setelah menampal sekeping EMR, penjalanan menjadi lebih 50 kilometer iaitu sejauh 150 km.

Testimoni Pada Telefon Bimbit

1. Telefon bimbit menjadi kurang panas walaupun bercakap lama.

2. Bateri lebih tahan lama. 

3. Bateri cepat penuh ketika cas.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...