SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, October 11, 2009

Apakah Sinaran Far Infra Red (FIR)?


FIR ialah singkatan kepada 'FAR INFRA RED' ataupun Sinaran Infra Merah Jauh . Ia adalah sebahagian daripada spektrum cahaya matahari yang tidak dapat dilihat oleh mata kasar. Ia juga di kenali sebagai Sinaran Biogenetik (bersaiz diantara 6-14mikron).Sinaran Biogenetik telah dibuktikan secara saintifik dapat membantu di dalam pertumbuhan sel hidup yang sihat khususnya bagi tumbuhan, haiwan dan manusia. Sinaran ini juga boleh menembusi ke dalam tubuh manusia dan mengaktifkan bahagian fungsi badan.

FIR menyerap ke badan manusia melalui Penyerapan Resonan. Apabila ia bertemu air dan protein didalam badan manusia, ia akan mengetarkan sel-sel kepada 2000 kali per minit. Resonan FIR menyebabkan toksin disingkirkan daripada tisu badan manusia.

Dari Mana Datangnya Tenaga FIR?

Tenaga FIR dipancarkan daripada sinaran suria, makhluk hidup, tumbuhan, tanah dan mineral. Tahukah anda? Malah badan manusia juga memancarkan sinaran ini. Sebenarnya tenaga yang dipancarkan daripada badan kita boleh memberikan gambaran yang baik tentang tahap kesihatan manusia itu.

3 Kebaikan Utama Tenaga FIR?

1 . Melancarkan peredaran darah di dalam badan manusia dan menstabilkan sistem di dalam badan
manusia
2. Mengekalkan kadar metabolisme pada tahap yang optimum dan menghasilkan tenaga 3 kali ganda.
3. Meningkatkan tahap imunisasi badan manusia.
- Melambatkan proses penuaan.
- Meningkatkan tahap pertahanan badan manusia.
- Panjang Umur.


Keputusan Ujian THERMOGRAPHY


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...