SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, October 11, 2009

Gunakan BioCerastone EMR Protector SEKARANG!!!

Memperkenalkan PENYELESAIAN kepada masalah penyebaran radiasi daripada telefon bimbit iaitu anak kepada Rantai BionCerastone iaitu BioCerastone EMR Protector.
BioCerastone EMR Protector dicipta dengan teknologi canggih Jepun daripada bahan seramik yang berupaya mengeluarkan Tenaga Skalar, Sinaran Inframerah dan lon Negatif yang boleh menghapus dan meneutralkan lebih daripada 90% kesan buruk gelombang elektromagnet bagi melindung anda dan keluarga tersayang daripada sinaran telefon bimbit.


Berapa Lamakah BioCerastone EMR Protector Boleh Bertahan? Adakah Perlu Untuk Menggantikannya Setiap Tahun?

BioCerastone EMR Protector mengurangkan sinar frekuensi radio sepanjang jangka hayat selagi ia tidak dirosakkan. BioCerastone EMR Protector tidak boleh dipindahkan ke telefon lain selepas dipasang kerana pelekat 3M tidak boleh melekat lagi selepas ditanggalkan. Oleh itu, gunakan BioCerastone EMR Protector yg baru untuk telefon bimbit yang baru dibeli.

Bagaimana BioCerastone EMR Protector Dipasang Pada Telefon Bimbit Saya?

Sesuai untuk semua jenis telefon bimbit BioCerastone EMR Protector boleh dilekatkan pada belakang telefon bimbit anda. Lokasi yg ideal ialah di mana entena berada. Oleh sebab entena biasanya tidak berdekatan bateri, lokasi terbaik ialah pada bahagian tengah tempat yg tidak diisi bateri. Oleh itu, jika bateri berada di bawah, maka anda harus melekatkan BioCerastone EMR Protector di tengah bahagian atas telefon bimbit.




klik untuk info produk:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...