SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG

Sunday, October 11, 2009

Cara Penggunaan EMR Protector BioCerastone

Atas permintaan para pelanggan kami yang setia, kami sertakan panduan tentang cara penggunaan EMR protector mengikut fungsinya yang bertindak sebagai pencegah radiasi pada telefon bimbit serta barangan elektrik lain yang mengeluarkan gelombang radiasi yang boleh membahayakan kesihatan. Selain itu, disertakan juga cara penggunaan EMR protector pada tempat-tempat selain yang disyorkan secara rasmi berdasarkan testimoni kreativiti para pelanggan kami yang sentiasa memberikan sokongan dan kesetiaan kepada produk kami.

PENCEGAHAN RADIASI ELEKTROMAGNETIK DARIPADA
TELEFON BIMBIT & LAPTOP
(Pengguna Majoriti)




PENCEGAHAN RADIASI GELOMBANG ELEKTROMAGNETIK & PENJIMATAN BIL ELEKTRIK SEHINGGA RM40-RM60 SEBULAN



PENJIMATAN MINYAK KERETA SEHINGGA 30%


PERHATIAN : Fungsi utama EMR PROTECTOR adalah untuk mengurangkan bahaya radiasi daripada telefon bimbit khususnya serta barangan elektrik amnya. Namun, sebagai seorang manusia yang Allah ciptakan akal fikiran serta sifat ingin tahu yang begitu mendalam terutama di kalangan para pelanggan kami, terdapat pelbagai testimoni yang pelik dan unik sehingga menyebabkan kami sendiri tidak percaya untuk menceritakan kepada anda akan kelebihan produk EMR Protector ini yang asalnya mempunyai 3 jenis elemen tenaga yang berbeza yang masing-masing mempunyai fungsi tersendiri iaitu TENAGA SKALAR, TENAGA FAR INFRARED (FIR) & ION NEGATIF.
Jika ditanya bagaimana ia berfungsi sehingga boleh memberikan kesan kepada penjimatan penggunaan minyak serta bil elektrik, kami tidak mempunyai fakta kukuh untuk menerangkan fenomena tersebut namun jika anda inginkan kepastian, anda perlu mencuba sendiri kehebatan produk ini. Kerana akhirnya, segala persoalan yang berada di minda anda perlu kembali kepada fungsi asas produk ini iaitu TERBUKTI MENYINGKIRKAN 90% RADIASI ELEKTROMAGNETIK. Selamat Mencuba!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...